УЗРУ

УДРУЖЕЊЕ ЗРЕЊАНИНСКИХ УЧИТЕЉА = УЗРУ

је струковно и професионално удружење, центар за окупљање, информисање и стручно усавршавање учитеља.

Циљеви и задаци Удружења су:

  • да информише и окупља учитеље
  • да организује стручно и педагошко усавршавање просветних радника
  • да развија професионалне способности просветних радника за остваривање квалитетног образовања за сву децу и одрасле
  • да развија и подстиче стваралачки рад својих чланова
  • да учествује у иновирању васпитно – образовног процеса
  • да путем издавачке делатности, електронским и штампаним путем шири прогресивне педагошке, стручне и научне идеје и афирмише позитивна искуства својих чланова
  •  да организује едукацију грађана у различитим областима
  • да негује стваралачку и конструктивну критику и рад у области научно – педагошког и друштвеног развоја
  • да развија, подстиче свест  и ствара услове за заштиту животне средине и одрживог развоја у свим областима деловања
  • да код просветних радника ствара професионалне способности да преносе знања из области екологије, животне средине и одрживог развоја и утиче на развијање еколошке свести деце у складу са еколошком етиком и здравим начинима живота
  • да се стара о професионалном угледу својих чланова
  • да негује и развија етички кодекс учитељског позива
  • да негује напредне традиције учитеља града Зрењанина
  • да афирмише учитељски позив
  • да успоставља и одржава сарадњу са владиним и невладиним сектором у земљи и развија међународну сарадњу
Advertisements
Поставите коментар

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

Блог на WordPress.com.

%d bloggers like this: